Husse
Pandion
Behagligt lagommöglig!Gammel-Certinan idag!
![]()
Hade svårt för den äldre loggan förut, men hjärnan har acklimatiserat den nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behagligt lagommöglig!Gammel-Certinan idag!
![]()
Fan vad jag måste ta mig tid att gå till uris med min... Vågar inte använda den nu och längtar sjukt mkt...Fem minuter i 11 i Mauritius.
![]()
Är den paj?Fan vad jag måste ta mig tid att gå till uris med min... Vågar inte använda den nu och längtar sjukt mkt...
![]()
Nä men behöver service. Tjuvstannar och världstidsknappen går ej att trycka in. Ingen biggie men behöver serviceÄr den paj?![]()
Jag gillar gamla logon skarpt men sedan fick jag hem min Yema idag. Så det blev till att byta dårå...Behagligt lagommöglig!
Hade svårt för den äldre loggan förut, men hjärnan har acklimatiserat den nu![]()
Oj!Jag gillar gamla logon skarpt men sedan fick jag hem min Yema idag. Så det blev till att byta dårå...
![]()
Underbart modellnamn på den! Sous-marin, ubåt på franska.Jag gillar gamla logon skarpt men sedan fick jag hem min Yema idag. Så det blev till att byta dårå...
![]()
Stämmer bra det!Underbart modellnamn på den! Sous-marin, ubåt på franska.
Så jävla cool!!Började dagen som jag brukar CTZ Chronometer från 65.
Men kände mig plötsligt modern och bytte till en Seiko 7A28 från 83.
![]()
Så jävla cool!!