Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan vara bilden, det ser säkert bra ut i verkligheten. Den känslan jag får är som med det gamla femtiotalsbandet jag har på min 2639 och då känns det för gammeldags och ”grovt” till exklusiva DumontenVad är det som får dig att tycka detta? Det är ett väldigt nätt och elegant band. Ostoppat, tunt, solitt och rejält avsmalnande. Bara nyfiken, vi behöver ju knappast vara överens.
Grymt likt Longines Legend Diver! Najs
Hade varit nice om det var en tidig Longines diver. Denna är från 1965.Grymt likt Longines Legend Diver! Najs
Aaah, då förstår jag. Nej detta har inte alls den känslan. Annan typ av läder och inte lika tillrundat. Ditt band skulle kunna vara från 30 talet också, mitt känns som 60-tal. Mitt har även spetsig ände och smalnar av till 14 mm (från 17 mm). Försökte ta någon bild men det syns faktiskt inte så tydligt så förstår att de ser lika ut på bild.Det kan vara bilden, det ser säkert bra ut i verkligheten. Den känslan jag får är som med det gamla femtiotalsbandet jag har på min 2639 och då känns det för gammeldags och ”grovt” till exklusiva Dumonten
![]()
![]()
Som sagt, det är säkert bra i verkligheten.Aaah, då förstår jag. Nej detta har inte alls den känslan. Annan typ av läder och inte lika tillrundat. Ditt band skulle kunna vara från 30 talet också, mitt känns som 60-tal. Mitt har även spetsig ände och smalnar av till 14 mm (från 17 mm). Försökte ta någon bild men det syns faktiskt inte så tydligt så förstår att de ser lika ut på bild.
Köp en innan jag, @ConElPueblo och @Fadershan hoardar alla.. ligger en fin automat med blånerade visare på tratten för 1500.![]()
Håller med!Gillar hur härjade klockor framstår i direkt solljus
![]()
Köp en äldre rackare med radium som glöder lite mysigt utan att laddas med ljus!Var tvungen att posta den här bilden oxå...
Seamaster 30 med lume från 1963! Den lyser ju inte mer än 2 sekunder men ändå.
Otroligt !
![]()
Hoppas på glöd, när min Tissot Jubileum kommer hem från spa!Köp en äldre rackare med radium som glöder lite mysigt utan att laddas med ljus!
Vansinnigt läcker!Flugvikt nu på kvällskvisten, riktigt bekvämt
![]()
Dom där är så sjukt läckra! Måste ha en sån nån gång!Flugvikt nu på kvällskvisten, riktigt bekvämt
![]()