• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

holma20

Panerai
4E0DFB9D-A05C-4235-B52E-FA3207593A03.jpg
 

Husse

Patek
Tack! Dessutom väldigt fin tavla med pärlemoskimmer, ingen jag gör mig av med i första taget. Men egentligen är det felköpet som ändå blev så jäkla bra.
Ibland, händer det!
Har gått tillbaka ock kikat mer på Yeman, bara namnet gör en glad!
Siffrorna är ju underbara och plexit gör en perfekt distorsion av tavlan!
Atlanticen köpte jag helt oplanerat. Den hängde i en hemsk gubblänk i en monter, tillsammans med en massa överprisade fickur. Ägaren tyckte Atlanticen var värsta felköpet, jag blev ju tvungen att rädda den!
Den har verkligen gett tillbaka!
upload_2018-5-20_22-56-11.jpeg
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ibland, händer det!
Har gått tillbaka ock kikat mer på Yeman, bara namnet gör en glad!
Siffrorna är ju underbara och plexit gör en perfekt distorsion av tavlan!
Atlanticen köpte jag helt oplanerat. Den hängde i en hemsk gubblänk i en monter, tillsammans med en massa överprisade fickur. Ägaren tyckte Atlanticen var värsta felköpet, jag blev ju tvungen att rädda den!
Den har verkligen gett tillbaka!
upload_2018-5-20_22-56-11.jpeg
Yeman är verkligen trevlig, men egentligen budade jag på gående fot och i flygande fläng på en guldpläterad Gruentank, tryckte fel. Såg felet och räknade med att som vanligt bli överbjuden då jag sällan brukar gå högt, men inte då...! :confused: Fick väl bli en Yema istället.
 

Husse

Patek
Yeman är verkligen trevlig, men egentligen budade jag på gående fot och i flygande fläng på en guldpläterad Gruentank, tryckte fel. Såg felet och räknade med att som vanligt bli överbjuden då jag sällan brukar gå högt, men inte då...! :confused: Fick väl bli en Yema istället.
Åhå!
Det ger ”felköp” en helt ny innebörd! :)
 
Topp