Där ser man! Hade en precis likadan. Snyggt med five-minute-track tavla!Nepp, 3,67
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där ser man! Hade en precis likadan. Snyggt med five-minute-track tavla!Nepp, 3,67
Bara att du köper tillbaks denDär ser man! Hade en precis likadan. Snyggt med five-minute-track tavla!
Ruggigt bra patina på den där! Hojta till om den ska byta ägare
Trevlig helg mögelvänner
![]()
Härligt härjad rackare! Har själv en mycket trevlig BravurEn sliten kollega och jag knegar på:
![]()
Blåmögelost är gott
PS. Det här med att ta bilder på klockor gör (ibland) att man ser mycket nytt på ex urtavlan
Min säger hejEn sliten kollega och jag knegar på:
![]()
Blåmögelost är gott
PS. Det här med att ta bilder på klockor gör (ibland) att man ser mycket nytt på ex urtavlan
Hahaha "Peniz"?Peniz El Primero
![]()
Tja! Den har Model Depose och det betyder att det är en av de tidigare Rainbow-modellerna, någonstans runt -92? De första modellerna hade tydligen Luminova och de bytte senare till tritium, efter -96 tror jag. Det är lite udda?! Länken är bisarrt välgjord!Hahaha "Peniz"?
Oavsett vad den heter så börjar jag bli svag för de äldre El Primeromodellerna, vad är det för årtal på denna?
Ja just det så heter dom, vill minnas att det finns en som har mer färger på tavlan också. De bytte alltså åt ”fel håll”?Tja! Den har Model Depose och det betyder att det är en av de tidigare Rainbow-modellerna, någonstans runt -92? De första modellerna hade tydligen Luminova och de bytte senare till tritium, efter -96 tror jag. Det är lite udda?! Länken är bisarrt välgjord!
Ja, Zenith gick liksom bakåt i utvecklingenJa just det så heter dom, vill minnas att det finns en som har mer färger på tavlan också. De bytte alltså åt ”fel håll”?