Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Toni skrev:I vårsolen får denna pärla från 1969 jobba lite!
Stilig, skruva av boettlocket och utgå från verkets serienummer så är det en lätt match...jag gissar 1969...urinvånaren skrev:Omega årtal ?
Vilken goding, jag är inte helsåld över bandet men jösses vilken fin klocka! )Toni skrev:I vårsolen får denna pärla från 1969 jobba lite!
urinvånaren skrev:Köpte hem en Glashütte idag mycket bling bling blev det, nästan lite porrig? vad skulle jag med denna till?
Du får en porrbonus för att det sitter flexband på......lite fulcool och skulle verkligen platsa här: http://www.klocksnack.se/viewtopic.php?f=7&t=205urinvånaren skrev:Köpte hem en Glashütte idag mycket bling bling blev det, nästan lite porrig? vad skulle jag med denna till?
Ögongodis, lagom rå och tuff...vet du från vilket år den är? Är du fortfarande i Thailand?Kettil skrev:En för dagen nyservad Helvetia...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ariste skrev:Ögongodis, lagom rå och tuff...vet du från vilket år den är? Är du fortfarande i Thailand?Kettil skrev:En för dagen nyservad Helvetia...
Sent from my <a class="vglnk" title="Link added by VigLink" rel="nofollow" href="http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=ipad+3rd+generation&_sacat=See-All-Categories"><span>iPad</span></a> using Tapatalk HD
Wollen skrev:urinvånaren skrev:Köpte hem en Glashütte idag mycket bling bling blev det, nästan lite porrig? vad skulle jag med denna till?
Cool, får man fråga om prislappen?
Vill du inte ta det här får du gärna PMa mig.
Vacker patina. Riktigt fin!urinvånaren skrev:Här är kommer en klocka som jag köpte av en vän, men va i h-e är Thussy La Chaux-de-FCNDS ?
Kettil skrev:Vacker patina. Riktigt fin!urinvånaren skrev:Här är kommer en klocka som jag köpte av en vän, men va i h-e är Thussy La Chaux-de-FCNDS ?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
_jonte skrev:Handjagad gamling idag. King Seiko 45-7000 från 1969. Spinner på i 36000 vph med ca -5 s/dag. Kanske kan förbättras lite. Härligt med gammal kvalité!
Tack!urinvånaren skrev:_jonte skrev:Handjagad gamling idag. King Seiko 45-7000 från 1969. Spinner på i 36000 vph med ca -5 s/dag. Kanske kan förbättras lite. Härligt med gammal kvalité!
Den va riktigt fin!
Den var ju inte alls dum. Från mitt födelseår också.paradis skrev:Har bara den ,kvar...Submariner 1680 -77