Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som att luggarna bantat rätt hårt inför beach 2018?
Eller bara vinkeln...?
Nu fattar jag inte.Det är bandstiften!
Nu fattar jag inte.
Tänkte på detta där det ser ut som att det bara är en liten spets kvar
Men ännu inte tillräckligt packad för att svara?Jag förklarar snart! Är packad...
Haha låter nice att vara packad! Som nybliven far var det länge sedan man hade en riktig fylla. ..Jag förklarar snart! Är packad...
Gno upp plexiglaset så blir den kalasfin igen!Sliten Atlantic
Kan bara hålla med!Bra länkmatchning!
Rackarns så grann...!Min skönhet blev klar för en timma sedan. Nyservad och fin
TackarRackarns så grann...!
Tack! Ja, där är några djupa repor jag inte vet hur jag ska råda bot på baraGno upp plexiglaset så blir den kalasfin igen!
Boetten ser helt ok ut.
Kan bara hålla med!
Blev gruvligt avis när jag såg hur tight den sitter, snyggt!
Tänkte ta mig till Ånge urdelar, ska ha lite verktyg. Vet att dom är dyra, men kolla måttet på glaset, så kollar jag pris!Tack! Ja, där är några djupa repor jag inte vet hur jag ska råda bot på bara
Äh - En gammal bruksklocka kan gott ha lite repor - men tack!Tänkte ta mig till Ånge urdelar, ska ha lite verktyg. Vet att dom är dyra, men kolla måttet på glaset, så kollar jag pris!
Åh, tack!Äh - En gammal bruksklocka kan gott ha lite repor - men tack!
Asläcker! Ref på den?Dagens sjukt charmiga lilla nykomling.