Tack, yes. Tyvärr inte samma boett som de i stål som jag hoppats på. Verkar som att Tissot snålade med guldboetterna. Synd.Grymt fin, solid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, yes. Tyvärr inte samma boett som de i stål som jag hoppats på. Verkar som att Tissot snålade med guldboetterna. Synd.Grymt fin, solid?
För stor, men snygg.Rejäl kronograf på 38,5 mm med val 22.
Ser ju ut som ny!Omega Seamaster 30, ref. 135.003-62, cal. 286 fra 1962
Nope, här på KS:Coolt, köpt från utomlands?
Kan vara så, ska få på ett riktigt band och känna på den. Ägt den ett tag men aldrig riktigt testat den. Dags nu.För stor, men snygg.
Älskar gamla klassiska Seamaster i nyskick!
Din ser riktigt fin ut @tdn-dk , bjuder på en bild på min goding
Nu så fick jag upp den ordentligt.Skulle vara kul att se vad som sitter i den där?
Tack! Inget man bär varje dag men helt klart en väldigt roligt klocka.Ohhhhh! Den är helt fantastisk!
Vilken underbar klocka avis
Hur daterade du den? Finns det någon bra lista att komma serienummer mot?
Revue sport ca 1938
Finns nog ingen lista vad jag vet. Ja har samlat bilder på graverade Revue sport bakstycken, genom det får man ett hum om ålder i förhållande till serienr. Denna var lätt då det står contracid på bakstycket och det verkar ha försvunnit under halvåret 39 enligt dom graveringar jag sett. Sen får man ha med i beräkningen att graveringar kan va lite senare än klockan men man ser helt klart en tydlig bild när man kollar alla graveringarna ja samlat på mejHur daterade du den? Finns det någon bra lista att komma serienummer mot?
Grymt! Det måste du dela med dig av. Skapa en tråd på ämnet så ska jag försöka fylla på med de tre-fyra jag har. Kommer antagligen behöva din hjälp dock.Finns nog ingen lista vad jag vet. Ja har samlat bilder på graverade Revue sport bakstycken, genom det får man ett hum om ålder i förhållande till serienr. Denna var lätt då det står contracid på bakstycket och det verkar ha försvunnit under halvåret 39 enligt dom graveringar jag sett. Sen får man ha med i beräkningen att graveringar kan va lite senare än klockan men man ser helt klart en tydlig bild när man kollar alla graveringarna ja samlat på mej
Ska se vad ja kan göra. Har nog 10 bilder men några på den nya luren och några på den gamla. ÅterkommerGrymt! Det måste du dela med dig av. Skapa en tråd på ämnet så ska jag försöka fylla på med de tre-fyra jag har. Kommer antagligen behöva din hjälp dock.
Grymt! Det måste du dela med dig av. Skapa en tråd på ämnet så ska jag försöka fylla på med de tre-fyra jag har. Kommer antagligen behöva din hjälp dock.
Bra idé! Jag bidrar gärna med en datapunkt.Ska se vad ja kan göra. Har nog 10 bilder men några på den nya luren och några på den gamla. Återkommer
Gör så! Vi är nog några stycken som kan fylla påSka se vad ja kan göra. Har nog 10 bilder men några på den nya luren och några på den gamla. Återkommer