Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu så fick jag upp den ordentligt.
Blir denna idag också. Fick svar från Seiko igår: 86 år and still going strong. Borde nog vara bland forumets äldsta Seiko med den noteringen.
De utgick från serienumret. Samma princip som gäller idag. Och dessa tillverkades inte 1942, så då sa de 1932. Med reservation, men 99% säkert.Vore intressant att veta hur Seiko daterade den så noggrant, fick du veta nåt mer?
Angående gamla Seiko armbandsur finns det åtminstone 2 medlemmar med Laurels.
Ja, jag tror inte att den är äldst, men den skulle nog kunna klämma sig in på topp tio.Vore intressant att veta hur Seiko daterade den så noggrant, fick du veta nåt mer?
Angående gamla Seiko armbandsur finns det åtminstone 2 medlemmar med Laurels.
Kammade du hem den där vackra rackaren på klockkvalitén på kaplans?
Mycket bra! Coola visare.
Tack Ja, den är inte alls dum.Mycket bra! Coola visare.
Haha jag ”ärver” ju de flesta klockor du plockar in så den kanske hamnar hos mig när du tröttnat?Tack Ja, den är inte alls dum.
Vilket fynd du gjort!Kollar PR på DS. 39h still going
Absolut! Och under 4 dygn har den nu tappat 1 min. Så en riktigt go DSVilket fynd du gjort!
Akta dig, det är en sjukdom...Absolut! Och under 4 dygn har den nu tappat 1 min. Så en riktigt go DS
Ska hämta min andra DS om en stund
Så nu är du fast på riktigt!Absolut! Och under 4 dygn har den nu tappat 1 min. Så en riktigt go DS
Ska hämta min andra DS om en stund