Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt med svensk dagskiva. Den lär knappast vara lätt att få tag i.Vilket sammanträffande!
Efter många turer, mail, PM och många inblandade parter är den till slut i fungerande skick igen, älskar den här patinerade bjässen och har saknat den
Tack alla inblandade, ni vet vilka ni är!
Ja visst är det coolt, nä det lär inte finnas allt för många i circulationSnyggt med svensk dagskiva. Den lär knappast vara lätt att få tag i.
Ser snygg ut på BOR!Nästan blågult idag
Helgrym! Vad får man tänkas ge för en sån där med länk, i runda slängar?OP Onsdag!
sitter som en handske!7A28-702A / 1983
Tack. Det är ju dig jag får tacka för länken förestenSer snygg ut på BOR!
Tackar!Helgrym! Vad får man tänkas ge för en sån där med länk, i runda slängar?
Det trevliga med 34 mm med 19 mm breda länkar är ju att de nitade länkarna är mycket billigare. Inte lika snygga kanske men definitivt mer prisvärt.Helgrym! Vad får man tänkas ge för en sån där med länk, i runda slängar?
Helt klart ett plus! Sen tycker jag dessutom att nitade länkar ofta är riktigt coola så jag skulle gärna ha en sån. Det är en sober storlek 34 mm i oysterboett.Det trevliga med 34 mm med 19 mm breda länkar är ju att de nitade länkarna är mycket billigare. Inte lika snygga kanske men definitivt mer prisvärt.
Min säger hej. Lite synd att inte matchen spelas här men det blir säkert en massa folk på arenan ändå.Högtidligt idag!