Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den baksidan är ju i ett helt galet bra skick!Plockade fram denna Conquest från boxen. Conquest från 1960 i mint condtition
![]()
![]()
Har naturligtvis förstått att den är gammal, men det var en nyhet för mig!
En detalj som gör vintage så inspirerande, roligt och svårt, är ju det faktum att man lär sig nåt nytt hela tiden!
Polerad eller?Plockade fram denna Conquest från boxen. Conquest från 1960 i mint condtition
![]()
![]()
Såldes 1961 till AD i Libanon. Måste ha förvarats omsorgsfullt i många år innan den hittade hit.Den baksidan är ju i ett helt galet bra skick!
Kul!
Nej!Polerad eller?
Härlig klocka!Hem från kneget i eftermiddags . Va passar väl bättre en ett gammalt fint arbetarklassur .![]()
Ja det är fina klockor och mycket bra kvalité . Trevligt utförande på dem också .Härlig klocka!
Gillar verkligen min!
Såg en i tisdags dom hade suttit på en gjutare, full med loppor och illa bränt plexi, men den gick perfekt!
Mycket fin!Dagens nykomling, riktigt tidig Heuer 844 quartzdykare.
![]()
Självklart! Seikos quartzare är grovt underskattade. Grymt fin, den där!Kan Quartz vara vintage? Idag sitter varje fall en Seiko Quartz från tidigt 80 på handleden.
![]()
Fel, skulle rätta till ett annat fel...Härlig klocka!
Gillar verkligen min!
Såg en i tisdags dom hade suttit på en gjutare, full med loppor och illa bränt plexi, men den gick perfekt!
Så jäkla tuffa de är SuperPH
Den är ju ruskigt bra, så du har inget att skämmas över!Lugnet före stormen, i väntan på flyttlasset. Har inte orkat packa upp klocksamlingen så svarta Visodaten får hänga med idag också.
![]()
...Mer än möjligen ett übersvettigt klockband.Den är ju ruskigt bra, så du har inget att skämmas över!![]()