Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den får jobba i dag!![]()
![]()
Kör samma idag som igår
![]()
Hörde nåt om att du skulle bli OWG?Åker till London imorgon, vilken klocka ska följa med?!
![]()
Haha åååh jag var ju (nästan) det ett tag! Sen klippte jag pogue och BWC till bra pris och nu sitter jag här igen... Seiko-dykarna räknas ej och allt under 1000kr räknas inte heller. Så tekniskt sett har jag bara 3 klockor (DJ är min lillebrors)... BWC kan det faktiskt bli, fantastiskt trevlig klockaHörde nåt om att du skulle bli OWG?
Röstar på BWC.![]()
Den där är ju superfet! Svärdvisare är ju drömmen.Certina för satan!
![]()
Inte sett så många säljas så svårt att säga men förra året gick en på ett mindre auktionshus för drygt 22´ här i Sverige.Den där är ju superfet! Svärdvisare är ju drömmen.
Vad får man punga för en sån där idag?
Fortfarande ”överkomligt” även om priserna rusat något kan jag tänka mig? Den är grym hur som!Inte sett så många säljas så svårt att säga men förra året gick en på ett mindre auktionshus för drygt 22´ här i Sverige.
Tack! Ja det är en grym klockaFortfarande ”överkomligt” även om priserna rusat något kan jag tänka mig? Den är grym hur som!
Mit første cal. 321 Speedmaster![]()
[/QUOTE
Vad är det för refernes på den svarta seikon (på perlon i bilden)?Åker till London imorgon, vilken klocka ska följa med?!
![]()
Brexit kommer inte att stoppa in och utförsel av gamla armbandsur, så alla. Det är ju det enda som känns helt rimligt.Åker till London imorgon, vilken klocka ska följa med?!
![]()