En tackar!Riktigt cool den där![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En tackar!Riktigt cool den där![]()
Fin ! Ref? Venus? Har börjat snegla på de där gamla kronograferna med telemeter/ tachymeter. Men det blir nog svårt att finna i det skicket.
Fin ! Ref? Venus? Har börjat snegla på de där gamla kronograferna med telemeter/ tachymeter. Men det blir nog svårt att finna i det skicket.
Helt rätt, så skall man göraKöpte den för den var fin bara.
Såg en liknande Movado som här om dagen nollades på Auctionet. Men det var en sport på 30mm. Din är kanske lite större...?Det är kronometerlördag, hörni!
![]()
Nope, exakt samma boett. Spanat på den. Det var fjärde gången eller nåt som den gick osåld. Rekommenderas! Bär större än sina (korrekt mätt, till skillnad från auctionet) 28mm.Såg en liknande Movado som här om dagen nollades på Auctionet. Men det var en sport på 30mm. Din är kanske lite större...?
En av de snyggare jag sett, och då har jag ägnat befängt mycket tid åt att surfa Multifort sedan jag fyndade min.
Tack! Är mkt nöjd och gillade den från start, även om jag inte hade vett att uppskatta den så mycket den förtjänar innan @Aurum och @ConElPueblo med hjälp av @rogart-63 som öppnade klockan och läste på baklocket, lärde mig att boetten (som jag alltid gillat skarpt) var en Taubert et Fills vilket är efterträdaren till Borgel som är riktigt bra grejer med intressant och gedigen historia. Den blev så mycket roligare att ha efter det helt enkeltEn av de snyggare jag sett, och då har jag ägnat befängt mycket tid åt att surfa Multifort sedan jag fyndade min.
![]()
Min har också en Taubert-boett. En robust liten grej med bly- och korkpackningar. Av ren nyfikenhet, vet du hur gammal din är?Tack! Är mkt nöjd och gillade den från start, även om jag inte hade vett att uppskatta den så mycket den förtjänar innan @Aurum och @ConElPueblo med hjälp av @rogart-63 som öppnade klockan och läste på baklocket, lärde mig att boetten (som jag alltid gillat skarpt) var en Taubert et Fills vilket är efterträdaren till Borgel som är riktigt bra grejer med intressant och gedigen historia. Den blev så mycket roligare att ha efter det helt enkelt
Bjuder också på en till bild...
![]()