Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig den där, annorlunda sekundvisare.
Tack! Håller medTrevlig den där, annorlunda sekundvisare.
Grattis!Post 2000, bara 2,7 år kvar till hyllan. Firar det med grisfoten.![]()
Jäklar vad det blev bra!Nu tror jag poleringen har lyckats
![]()
Den där länken lär vara värd en ganska betydande slant - mer än klockan skulle jag tro. Snyggt!
Barnsligt nöjd med denna![]()
![]()
Tack! Ja verkligen, under den där repiga tavlan dolde sig en riktigt fin tavlaJäklar vad det blev bra!
Det ser ju nytt ut, kanoners!![]()
Oj, elefant! Kool. Säg gärna till om du skulle hitta fler för bra pris då jag gillar skinnet.Trevlig helg vintagevänner
![]()
Visst vad det denna jag skrev att baksidan var finare än framsidan? Har nog börjat mjuka angående framsidan ändå...
That’s the one. Ultratunna (4,7mm) med fina Frederic Piguet cal 71 automatiskat verkVisst vad det denna jag skrev att baksidan var finare än framsidan? Har nog börjat mjuka angående framsidan ändå...