ittam
Guld
En blir lätt två,två blir tre......Kul, jag hade redan min Certina på. Men veckotemat... jag har tyvärr inte så många gamlingar.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En blir lätt två,två blir tre......Kul, jag hade redan min Certina på. Men veckotemat... jag har tyvärr inte så många gamlingar.
![]()
Högst troligt, faktiskt!En blir lätt två,två blir tre......![]()
Vi tänker ganska lika därHögst troligt, faktiskt!
Men oftast letar jag inte något specifikt i klockväg utan köper de jag gillar och som kommer i min väg, digitalt eller irl. Och jag har tydligen inte snubblat över så många gamla Certinor.![]()
Häftig!!Seiko Liner 1961.
![]()
Och plåtad mot lämplig bakgrund.TG 195 fick fortsatt förtroende idag.
![]()
Sååå jävla smaskigt. Vill ha.
Fin!
Ja en liten tanke fanns det allt då den hamnade på försvarets blodtransportlåda.Och plåtad mot lämplig bakgrund.
Får man köpa lrCertina DS
![]()
Det gör du rätt i! Fortsätt såStartar veckan med mögel och svetsloppor...
![]()
Ser ut att vara ungefär samma årskull som min Certina idag.Startar veckan med mögel och svetsloppor...
![]()
1950 iht serienummeret. Ägdes av en svetsare på varvet här i byn. Har servicemarkeringar i locket från 61,70,80 och 89, han avled 1990.Ser ut att vara ungefär samma årskull som min Certina idag.![]()
Hehe, du kan få ett extra grisläder i påsen.Fin!
Du kan swisha mig halva värdeökningen som blev efter att jag gick nuts på auktionsfronten härom dagen![]()
Det är nåt med Certina och svetsloppor! Får starta en tråd bara med såna.Startar veckan med mögel och svetsloppor...
![]()
Certina är ur för äkta män vettu...Det är nåt med Certina och svetsloppor! Får starta en tråd bara med såna.![]()