Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns ju jätte tråkigt de skall va så,jag kan ju ta hand om den iställetEn sista motionsrunda för turtle. Skall strax in i vinterdvalan i bankfacket... (surt att det måste vara så)
![]()
Ny? Jäkligt trevlig!
Tackar, har haft den ett tag, servad av Daniel på Ahléns.Ny? Jäkligt trevlig!
Jäklar den var fin. Det är inte dags att flippa?
Tack! Läst storyn bakom?Vill så evinnerligt gärna pryda min skrala handled med sådant mästerverk. Om du (förmodligen aldrig!) skulle komma i närheten av något som kan liknas vid att tröttna på den klockan, så finns jag bara ett PM bort.
Fantastisk klocka, kul att du delar med dig!
Kul, jag hade redan min Certina på. Men veckotemat... jag har tyvärr inte så många gamlingar.Temavecka, Certina 40/50tal. Startar med en från -51.
![]()
Tackar, vem vet, just nu ligger den säkert i lådan, men det kan naturligtvis ändras.Jäklar den var fin. Det är inte dags att flippa?