Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KalasduoEn idag, och en i morgon.....
Helt fantastisk tavla på den där. Är den no-name eller är där nåt namn dolt bakom minutvisaren?
Vad är det för ett fint band på den där?Då tar jag den högra!
FlygplatsWS
Den där såg kul ut! Kan du berätta mer om modellen så slipper jag googla.Tissot Sonorus T12
Den där såg kul ut! Kan du berätta mer om modellen så slipper jag googla.
Grattis till en fin klocka och tack för mer information än jag skulle fått om jag snabbsökt själv.Just min ref har ett mekaniskt larm men den kommer i en rad olika utföranden men med samma svulstiga case Sent 60-tal fram till vad jag tror mitten av 70-talet. 44mm men sitter skönt på handleden mycket på grund av avsaknad av bandhorn och en väldigt bekväm Gay Freres-länk. Har en annan också med dag/datum och letar efter ett ex med kronograf panda-dial och som delar verk med Omega´s 863. Rolig klocka som är en riktig tidsmarkör, kostar inte så mycket och har inte har drabbats av vintage-galenskapen
Grattis till en fin klocka och tack för mer information än jag skulle fått om jag snabbsökt själv.
Tack och kul att du frågar! Det är ett custom made band från en snubbe i italien. Vi var ett gäng här från KS som beställde nyligen.Vad är det för ett fint band på den där?
IlonaHelt fantastisk tavla på den där. Är den no-name eller är där nåt namn dolt bakom minutvisaren?
Gäller att ha tillräckligt många utan quickset så de kan ligga till sig och vara nära dagens datum.Här är mina två. Kalasjobbigt att ställa datum utan quick-set
Stiligt!Tack och kul att du frågar! Det är ett custom made band från en snubbe i italien. Vi var ett gäng här från KS som beställde nyligen.
Kanske ingen överraskning att jag gillar den!Flexar en SAAB-märkt Nilax på kvällskvisten, borde kanske göra något åt det repiga glaset men ids inte.
Tror vi är många som gillar den Sub:en!Min favoritsub har suttit på armen idag igen.