Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna har jag inte idag!Maro "tjötade" till sig en pouge efter en del övertalning. Gummo! vi får hjälpa honom i sin jakt!
[/äquote]
Ja, han behöver hjälp att skaffa några till. Han kan ju inte bara ha fyra...
Denna har jag inte idag!Maro "tjötade" till sig en pouge efter en del övertalning. Gummo! vi får hjälpa honom i sin jakt!
![]()
![]()
Samma här...Osäker på åldern men eftersom denna delen av forumet är så mkt trevligare än diskussionsdelen så.
Strap-panik på nya ryssen idag
![]()
Inte lätt å hitta nåt som passar på den.Samma här...
![]()
Samma här...
Ja, jag gillar den mycketCool!
Hur brett är strapet? Fasen jag har en liknande på ingång men jag måste bygga mig ett strap i läder
Farfars gamla Movado, Cal 125. Klockan som startade intresset egentligen, hittades i en låda hos farmor för typ sisådär 10år sedan.
Är lite extra kul att ha på sig nu i september med tanke på "kalendern" som sitter på bandet.
![]()
Fan det är kaxigt att ha en kalender på armbandet hahasynd bara att den är lite i osynk med realtiden [emoji85]
Grattis! Nu kanske du skulle kunna sluta trakasera mig![]()