Det blev rätt snyggt. Ska nog testa jag också.Idag provar jag sharkmesh på datejusten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev rätt snyggt. Ska nog testa jag också.Idag provar jag sharkmesh på datejusten.
Tack! Känns bra, moget val, skön gubbklocka. Har gått runt i Slayer t-shirt å trasiga jeans hela dan för att kompensera fick ju hem den här igår med:Grymt fin och grattis till köpet av skåp!
Tack! Känns bra, moget val, skön gubbklocka. Har gått runt i Slayer t-shirt å trasiga jeans hela dan för att kompensera fick ju hem den här igår med:
Tack! Köpte beg här på ks. Sett samma för typ 250 på bukten.Mesh på den är ju jäkligt rått och rätt!! Tips på liknade mesh eller ingick det?
Kul! Bra jobbat.Idag provar jag sharkmesh på datejusten.
Gör mig i ordning inför kvällens event, nya tillskottet anlände precis och får göra mig sällskap.
Edit: Tavlan gör sig bättre i verkligheten och är en skönhet.
Den här dök äntligen upp idag. 6534 Date från 1959.
Mer bilder i "Den stora paketöppningstråden"
I sanning en skönhet. Vilka indexOerhört nöjd! Jag tycker att svinlädret sitter perfekt på denna 50-talare. Behövs bara ett tidstypiskt spänne så är den komplett. Har även originallådan liggandes på annan ort.
Vad är det för make & model på armbandet?Tog en bild men glömde bort den...
Rios Springfield tror jag. Shell cordovanVad är det för make & model på armbandet?