Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gött att se en fin Rodania, det allra mesta är annars rätt tråkigt.
cool! Lite svårt att se på den bilden men tycker det ser bra utTroligtvis den koolaste dinkan jag äger. Nu på sammetsband från Corfam - vad tycks om den kombon?
Tjusigt Vet du var det är för verk i din? Jag gissar på att min är från 1970 eller 1980.Bra val !
Så den landade hos dig nu. Grattis!Nyvärvning! Tack @Nissenutz
Gissar med på 70-80 tal, har inte hittat något nr på verket. Utan bara Ricoh Auto ! Dom har kanske bara ett auto verk ?!? Någon annan som vet?Tjusigt Vet du var det är för verk i din? Jag gissar på att min är från 1970 eller 1980.
Brukar det inte sitta ett ETA verk i dom? Typ 2836 med dagskiva uppe. Finns nåt stiftankarverk med 21 juveler oxå.Gissar med på 70-80 tal, har inte hittat något nr på verket. Utan bara Ricoh Auto ! Dom har kanske bara ett auto verk ?!? Någon annan som vet?
@rogart-63 kanske?
Verket i min är detta, säger mig inte så mycket. Ha speciell gånghake.Brukar det inte sitta ett ETA verk i dom? Typ 2836 med dagskiva uppe. Finns nåt stiftankarverk med 21 juveler oxå.
Aldrig sett nåt sånt . Påminner en del om Seiko och Citizen .Verket i min är detta, säger mig inte så mycket. Ha speciell gånghake.
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&Ricoh_Auto
Hell yeah!Troligtvis den koolaste dinkan jag äger. Nu på sammetsband från Corfam - vad tycks om den kombon?
Läcker. Men är det originalvisarna? Känns inte så dykmässiga..Nyvärvning! Tack @Nissenutz