• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Denna är OWGmatrial på riktigt...
Funkar nästan till allt...
IMG_20181024_112409.jpg
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Bomba på bara! :)
Jag måste verkligen ha en certina! Har du fler? Sälja nån?
Haha tack!
Du ska def ha en DS! Tycker de är grymma. Hög kvalitet till bra pris. Kraftiga fina och balanserade boetter, snygga länkar, höga plexin och mängder av coola tavlor. Själv är jag rätt nöjd med dessa två då jag tycker dem är de snyggaste tavlorna, tillsammans med PH200M som jag ska addera till samlingen när en mint dyker upp till "rimlig" peng.
DS har fått ett rejält uppsving och det med all rätt!
Ang tavla är smaken som baken både vad gäller design och patina, men med boetter a tycker jag du ska tänka på att jaga skarp boett. Det är gamla bruksur och många har slitna och hårt polerade boetter och tycker det förstör helhetsintrycket mycket på dessa...
Referebsbild på min som jag tycker är grym. Ofta är fasningen borta har jag noterat.
IMG_20181024_184054.jpg

Kan sälja en GFlänk men ingen klocka ;)
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Haha tack!
Du ska def ha en DS! Tycker de är grymma. Hög kvalitet till bra pris. Kraftiga fina och balanserade boetter, snygga länkar, höga plexin och mängder av coola tavlor. Själv är jag rätt nöjd med dessa två då jag tycker dem är de snyggaste tavlorna, tillsammans med PH200M som jag ska addera till samlingen när en mint dyker upp till "rimlig" peng.
DS har fått ett rejält uppsving och det med all rätt!
Ang tavla är smaken som baken både vad gäller design och patina, men med boetter a tycker jag du ska tänka på att jaga skarp boett. Det är gamla bruksur och många har slitna och hårt polerade boetter och tycker det förstör helhetsintrycket mycket på dessa...
Referebsbild på min som jag tycker är grym. Ofta är fasningen borta har jag noterat.
IMG_20181024_184054.jpg

Kan sälja en GFlänk men ingen klocka ;)
Kolla plexi... Och knivskarpa kanter.:)
 
Topp