Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tusan! Den var riktigt fin, ...ny i klocklådan?
Tack! Nygammal faktist. Har ägt, flippat, ångrat mig och nu flippat tillbakaTusan! Den var riktigt fin, ...ny i klocklådan?
Ljuvlig! Helt fantastisk, förstår att du köpte tillbaka!
Hur lyckas man övertala någon att sälja tillbaka en sån... Hot, hållhakar eller stor plånbok, haha?Tack! Nygammal faktist. Har ägt, flippat, ångrat mig och nu flippat tillbaka
Vi lider av samma flippsjuka föregående ägare och jagHur lyckas man övertala någon att sälja tillbaka en sån... Hot, hållhakar eller stor plånbok, haha?
Har också hittat en sånDenna är OWGmatrial på riktigt...
Funkar nästan till allt...
Löjligt fin, vad är det för ref?Har också hittat en sån
Kraftigt OWG material
Kul Fin!Har också hittat en sån
Kraftigt OWG material
Fan, man får ju skämmas. Ser ut som man tagit bilden med lådkamera och struntat i att kolla skärpan. Ber om ursäkt
Världens näst bästa kronograf-boett.
Galet fin!Denna är OWGmatrial på riktigt...
Funkar nästan till allt...
Otroligt läcker!! Nu vet vi var Perstorps Virrvarr har sitt ursprung
Tack!Galet fin!
Bomba på bara!Tack!
Galet nöjd
Gillar den nästan mer än min svarta konstigt nog..
Sorry bildbombandet..
Haha tack!Bomba på bara!
Jag måste verkligen ha en certina! Har du fler? Sälja nån?
Kan sälja en GFlänk men ingen klocka
Kolla plexi... Och knivskarpa kanter.Haha tack!
Du ska def ha en DS! Tycker de är grymma. Hög kvalitet till bra pris. Kraftiga fina och balanserade boetter, snygga länkar, höga plexin och mängder av coola tavlor. Själv är jag rätt nöjd med dessa två då jag tycker dem är de snyggaste tavlorna, tillsammans med PH200M som jag ska addera till samlingen när en mint dyker upp till "rimlig" peng.
DS har fått ett rejält uppsving och det med all rätt!
Ang tavla är smaken som baken både vad gäller design och patina, men med boetter a tycker jag du ska tänka på att jaga skarp boett. Det är gamla bruksur och många har slitna och hårt polerade boetter och tycker det förstör helhetsintrycket mycket på dessa...
Referebsbild på min som jag tycker är grym. Ofta är fasningen borta har jag noterat.
Kan sälja en GFlänk men ingen klocka