Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror faktiskt den är inskruvad, tror vinkeln luras lite Men ska kika när jag kommer hem!Du ska inte skruva in kronan?
Ha, du kan ha rättTror faktiskt den är inskruvad, tror vinkeln luras lite Men ska kika när jag kommer hem!
Inte Business, men väl Deluxe. Ser ut att vara samma skapare av tavlan. Kan inte annat än hålla med, snygga och bra storlekar.Business är inte ett ord jag skulle använda för att beskriva mitt arbete men vad gör väl det när klockan är snygg! Bra storlek också tycker jag.
Grym! Har du någon aning om en sån passar på BoR no.70 ändar?
tyvärr inte, så bäst att du skickar över din länk till mig iställetGrym! Har du någon aning om en sån passar på BoR no.70 ändar?
Haha, skicka din klocka istället!tyvärr inte, så bäst att du skickar över din länk till mig istället