Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dynamiska duon håller på att bildas, jag känner det i hela kroppen!
Den där är i så oooorimligt bra skick!
Thanks! Bär den alldeles för sällan men det ska det fan bli ändring påDen där är i så oooorimligt bra skick!
Tack, visst är den! Är något speciellt med blanka tavlor. Hade turen att @ANALOGUE måste ha varit i något sinnesförvirrat tillstånd som sålde den till mig.Så grym!
Ja typ så... Har varit mkt förvirrad på senaste tiden... Den där är sjukt bra men var dock 1-2mm för liten för att vara perfekt för mig, och försöker nu endast behålla de jag tycker är perfekta. Tanken däremot...Tack, visst är den! Är något speciellt med blanka tavlor. Hade turen att @ANALOGUE måste ha varit i något sinnesförvirrat tillstånd som sålde den till mig.
Skulle precis posta en Omega i tråden men jag tror jag lägger ner det, detta är svårslaget
Jepp jepp jepp… lägger ned nu... over n out….Skulle precis posta en Omega i tråden men jag tror jag lägger ner det, detta är svårslaget
Grattis till den!vilket grymme skick!Ha en fantastisk helg klockdiggers!!
Tack! Är riktigt nöjd med det köpetGrattis till den!vilket grymme skick!
Det förstår jag för den är riktigt fin och raggarlänken passar ju kanon!Tack! Är riktigt nöjd med det köpet