D
Deleted member 4412
Guest
5513 mk3 Lollipop
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra köp - på med nån slags tropic så är du hemma!Köpt på auktionen till föremål för BCF under lördagens vintage gtg och fick sitta på handleden idag.
Härlig 70-talas och sådär lagom sliten.
(Måste för övrigt tacka @Fadershan som gav bort den till auktionen och BCF samt alla andra som var med och bidrog till auktionen och bra styrt av @Anders Forsberg )
Glömde buda på tropikbanden, men kanske skulle ta det som sitter på Tärnan och prova. Tror det är rätt storlek.Bra köp - på med nån slags tropic så är du hemma!
Det finns annars ett gäng tropic ute på Kaplans Lilla klock 29/11. Just saying...Glömde buda på tropikbanden, men kanske skulle ta det som sitter på Tärnan och prova. Tror det är rätt storlek.
Har två men de sitter på andra klockor. Provade att slänga på ett band av struts, det som sitter på Orisen skulle passa perfekt men vill inte flytta det från den klockan.Det finns annars ett gäng tropic ute på Kaplans Lilla klock 29/11. Just saying...
Köp en tropickopia från cheapestnatostraps - finns massa modeller o färger.Har två men de sitter på andra klockor. Provade att slänga på ett band av struts, det som sitter på Orisen skulle passa perfekt men vill inte flytta det från den klockan.
Men får se kanske blir ett byte eller inköp av ett till men känns lite larvigt att köpa ett band som kostar mer än klockan.
Det blir kanske det men nu ska jag prova fågel på den ett tag först.Köp en tropickopia från cheapestnatostraps - finns massa modeller o färger.
Syns vid citat? Mycket märkligt.Förra dagens som jag inte fick att fungera.
Och inte den här gången heller - trots att jag gör på exakt samma sätt som dagens... Förstår inte.
Syns som sagt om man citerar. Lika bra som alla dina klockor kan tilläggasFörra dagens som jag inte fick att fungera.
Och inte den här gången heller - trots att jag gör på exakt samma sätt som dagens... Förstår inte.
Förra dagens som jag inte fick att fungera.