ittam
Guld
Tack! Tyvärr inte koppartavla, så gammal hederlig patina....Mycket vacker!
Är det koppar eller patina som gör tavlans färg så fantastisk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Tyvärr inte koppartavla, så gammal hederlig patina....Mycket vacker!
Är det koppar eller patina som gör tavlans färg så fantastisk?
Det stämmer. Men det blir så väldigt långa rotationsperioder om man inte har 25-30 klockor dåTricket är att man "ska ha" ett antal klockor i rotation att välja på. Då kan man plocka den som står bäst till med datumet.
Riktigt fin! Vad är det för länk?Prick mitt på dan
Tackar tackar!Riktigt fin! Vad är det för länk?
...Va, har inte alla det?Det stämmer. Men det blir så väldigt långa rotationsperioder om man inte har 25-30 klockor då
Minst......Va, har inte alla det?
Jisses så vackert och brutalt på en gång!Hämtat ut flightyn från uris. Lite beläggningar på undre sidan glaset som nu är väck och den skiner som aldrig förr.
Tack! Kanske det klockköp tillsammans med Camaron jag är mest nöjd med i årJisses så vackert och brutalt på en gång!
Den tjänade på rengöringen!
Varför, skulle jag gå in och kolla på detta nu...
Köpgarden är inte hög just nu
Sjukt att jag inte ens märkte det, brukar ju vara riktigt petig med mina klockor annars Med tanke på att tavlan poppade rätt bra redan innan kan jag tänka mig att den är grym nu...Hämtat ut flightyn från uris. Lite beläggningar på undre sidan glaset som nu är väck och den skiner som aldrig förr.
Det var verkligen inte tydligt. Märkte det efter några dagar och bara i rätt ljus och vinkel. Lätt fix för urmakaren.Sjukt att jag inte ens märkte det, brukar ju vara riktigt petig med mina klockor annars Med tanke på att tavlan poppade rätt bra redan innan kan jag tänka mig att den är grym nu...