Är det Traderagrisen som var ute här om dagen?”Nytt” grisläder på Alpinan, mitt fjärde likadana. Svinbra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det Traderagrisen som var ute här om dagen?”Nytt” grisläder på Alpinan, mitt fjärde likadana. Svinbra!
Är det verkligen gris?”Nytt” grisläder på Alpinan, mitt fjärde likadana. Svinbra!
Utgår ifrån det, eftersom det står ”genuine pigskin” på samtliga fyra identiska band jag har.Är det verkligen gris?
Nakengris? Eller finns hålen i bandet? Spelar såklart ingen roll egentligen men blev nyfiken.Utgår ifrån det, eftersom det står ”genuine pigskin” på samtliga fyra identiska band jag har.
Nu känns det som vi når nya nördnivåer... Hålen finns där, men är inte så tydliga på Alpinans band. Pga krackelerad yta.Nakengris? Eller finns hålen i bandet? Spelar såklart ingen roll egentligen men blev nyfiken.
Du är evigt förlåten! Man gör sina sidosteg ibland, men man landar ofta till ur med historisk substans.Förlåt mig KS, ty jag har syndat.
2 dagar utan armbandsur och således uppdateringar i denna tråd! Bättring utlovas härmed!
Tillbaka på banan med vintage-beater idag när det ska inhandlas julgran och div andra grovsysslor.
Du har ett Ess kring armen !O.Ryden Malmö Omega Tank
Brutal!November -86. Forumets äldsta Aqualand?
Efter 20 år med diabetes så undviker jag klockor med vit tavla!
Dagens. Jag älskar den här klockan, men den är sjukt svår att läsa av för en skumögd medelålders man.
Ska jag byta visare till blåberade för att få högre kontrast? (Får man ens göra så?) Eller sälja as is och hitta en annan. Så många problem just nu!
Ok!Åker bil till svärföräldrarna i Sollefteå över jul.