• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

IMG_20181221_134709.jpg
IMG_20181221_134658.jpg
 
Du har en vass samling du..!
Tack det var vänligt!
Den ligger verkligen i lä jämfört med många här men jag gillar den. Försöker hela tiden sälja sådant som jag "kan klara mig utan" och det har gett en i mitt tycke trevlig och bred samling. Senaste Tissotkronon tex har jag insett inte kommer vinna den dagliga kampen så ofta så den lär lämna vad det lider. Denna dock gör mig mkt glad så den kommer stanna tills jag eventuellt har ngt som fyller dennes plats ännu bättre :)

Edit: Ska bli bättre på att sluta köpa sådant jag egentligen vet att jag kommer tröttna på - för säljandet ogillar jag verkligen...
 
Tack det var vänligt!
Den ligger verkligen i lä jämfört med många här men jag gillar den. Försöker hela tiden sälja sådant som jag "kan klara mig utan" och det har gett en i mitt tycke trevlig och bred samling. Senaste Tissotkronon tex har jag insett inte kommer vinna den dagliga kampen så ofta så den lär lämna vad det lider. Denna dock gör mig mkt glad så den kommer stanna tills jag eventuellt har ngt som fyller dennes plats ännu bättre :)

Edit: Ska bli bättre på att sluta köpa sådant jag egentligen vet att jag kommer tröttna på - för säljandet ogillar jag verkligen...
Klokt förfarande!
Men jag håller verkligen med om att sälja klockor (även annat som man äger!) är jättejobbigt!
Sagt av en som jobbat 35 år inom butiksvärlden...
 
Tillbaka
Topp