• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Riktigt cool klocka! Dock inget fan av nato på den men tur man gillar olika.
Det måste vara ett genomgående band som dessutom är rätt tunt (jag hade ett perlon på tidigare men var inte nöjd med resultatet). Blev erbjuden detta tunna mjuka mocka Nato (i känguru?) av @Singular som jag tycker gör jobbet. Då jag uppfattar klockan som tool (nästan 37mm i diameter och den infästningen) tycker jag det blev bra. Skön på handleden dessutom.
E8B9A949-DE1B-47F1-AAA6-C197C907B5BF.jpeg

Det måste vara ett genomgående band som dessutom är rätt tunt (jag hade ett perlon på tidigare men var inte nöjd med resultatet). Blev erbjuden detta tunna mjuka mocka Nato (i känguru?) av @Singular som jag tycker gör jobbet. Då jag uppfattar klockan som tool (nästan 37mm i diameter och den infästningen) tycker jag det blev bra. Skön på handleden dessutom.
E8B9A949-DE1B-47F1-AAA6-C197C907B5BF.jpeg
Vilken udda och kul infästning! Då är det onekligen svårt med andra band :) Och visst blev mockan och färgen som sådant bra! Jag trodde det var sådan långa kantiga luggar (som Nomos) och trodde de bara dåldes av bandet. Nu känns bandvalet mkt bättre och mer logiskt :)

Gråklädd idag och passar då på att lufta den gamle Officeren. Jag är för ny på forumet för att posta i sälj-tråden men den ska dit så småningom. Tänker bära den några gånger nu för att få ner snittkostnaden.
9244d5f0-42ee-4359-9bd3-03b17934eb3c-jpeg.1005435

Bilagor

• 9244D5F0-42EE-4359-9BD3-03B17934EB3C.jpeg
    9244D5F0-42EE-4359-9BD3-03B17934EB3C.jpeg
    224.4 KB · Visningar: 6
Tillbaka
Topp