Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
10poängare... Kul !!
10poängare... Kul !!
Grym! En fråga, har du servat klockan? Vart i så fall och vad kostade det?
Gissar att den är servad på @Fadershan Inc. och att det kostade åt h-vete för många timmarGrym! En fråga, har du servat klockan? Vart i så fall och vad kostade det?
Grym! En fråga, har du servat klockan? Vart i så fall och vad kostade det?
Haha @ANALOGUE har helt rätt! Dessutom så var kronan slut (inre gängad skruvad krona) så fick leta rätt på en sådan och ny kronhals oxå. Är ett Eta 2783 i har jag för mig och det finns det delar att hitta till samt att vilken etablerad urmakare som helst klarar av det. Borde kosta runt 2000+ delar typ.Gissar att den är servad på @Fadershan Inc. och att det kostade åt h-vete för många timmar
Två gamla "sjöstjärnor"
En schweizisk och en norsk.
Grym! Vad är det för storlek på officer?
Tackar! De mäter manliga 31 mm, bärs ngt bulkigare än motsvarande 31 mms Tissot Antimagnetic.Grym! Vad är det för storlek på officer?
Har man inget att kompensera för så varför inte. ))Tackar! De mäter manliga 31 mm, bärs ngt bulkigare än motsvarande #1 mms Tissot Antimagnetic.
Tackar, ja de små rackarna får en helt annan närvaro på armen med ett bund. Tror minsann att det kan vara ett från dina mögelgömmorJävligt bra bund, @Cougan !
Jag tror jag har sagt det förut, men den där är helt jävla perfekt! Känns som en klocka som man aldrig kan sälja?