Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, tack. Du har första tjing!Den där är så grym, vill bara påminna om min köplats..
Lite som karamelliserad apelsin.Wow, vilken delikat patina - crème brûlée!
Som en robot, makalöst!Seikomatic Self Dater från 1963, alltså klockan drar upp sig automatiskt och byter datum av sig själv runt midnatt, helt makalöst om man tänker efter.
Klar o tydlig tavla med trevlig lookSeikomatic Self Dater från 1963, alltså klockan drar upp sig automatiskt och byter datum av sig själv runt midnatt, helt makalöst om man tänker efter.
Snygg, trevligt med en klar och tydlig veckodagsvisning
Snygg, stilren designHammarautomaten får slå i dag.
Just ja, boken! Ser att den finns på Bokus nu när jag googlar. Har du köpt?The chronomaster! Börjar bli populära sen boken kom.
Bok? Upplys någon som inte orkar sökaJust ja, boken! Ser att den finns på Bokus nu när jag googlar. Har du köpt?
https://www.bokus.com/bok/9782940506255/chronomaster-only/Bok? Upplys någon som inte orkar söka
Knappt snygg5513 Gilt
Nej har tyvärr inte gjort det. Tror jag börjar inse att jag inte är en krono person :/Just ja, boken! Ser att den finns på Bokus nu när jag googlar. Har du köpt?
Helt ok tråksubKnappt snygg
Jag är lite sugen faktiskt. Tycker det är lite kul att de valde just chronomastern efter speedmastern och flightmastern, men 900 spänn är ändå lite svettigt för en bok om en icke-ikonisk klocka... Bär också min (dock en mindre populär senare version) idag förresten:Nej har tyvärr inte gjort det. Tror jag börjar inse att jag inte är en krono person :/
Sannerligen! GrattisHelt ok tråksub
Tackar, kvadratiska ur har sin charm tycker jag.Vackert!