Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är så cool. If you everVar ute och söp in lite Vitamin D.
Tack. Noterat.Den där är så cool. If you ever
Måste säga att det en av de bästa klockor jag äger. En annan cool sak med klockan är glaset, immar man glaset syns tre Ebel loggor.Cool profil på den där!
...Som vi väntat på att få se den igen!ÄNTLIGEN!
Nu har min -70 talsfulsnygga atlantic PLAZA hittat hem igen!
ÄNTLIGEN!
Nu har min -70 talsfulsnygga atlantic PLAZA hittat hem igen!
Japp!Snygg, och väldigt lik en Enicar 340. Finns en på Catawiki just nu. https://auction.catawiki.com/kavels/23647399
Tack!...Som vi väntat på att få se den igen!
Ibland har man tur...Både servad klocka och katt... Det låter som om det blev en stor grop i madrassen @Stroboman
Fantastiskt! Du måste nog köpa dig en lott...Ibland har man tur...
Stella insjuknade med tumörerna före hon fyllde tio, försäkringen täcker allt utom självrisken (ca 3000kr)
Klockan var ett garantiärende efter service, jag fick krona och axel i näven då jag skulle ställa klockan!
Då bytte uris ut delarna till nya utan nån annan reaktion än att han bad om ursäkt för att han klantat sig!
Cool! Har oxå en Bulova djävul på armen idagBulova 666
Vackert att se! Fått en ny krona sen du postade den sist?
Ja, men ved en fejl. Jeg har to, som begge havde problemer med datoskift, så de har været til reparation og fået nye datohjul. Kronen blev byttet om ved reparationen, så nu ser det sådan ud. Hvilken af kronetyperne er egentlig original, ved du det? På gamle reklamebilleder skifter de mellem de to typer kroner.Vackert att se! Fått en ny krona sen du postade den sist?
En bra fråga!? Trodde det bara fanns en typ av kronan till dessa. Den kantiga!Ja, men ved en fejl. Jeg har to, som begge havde problemer med datoskift, så de har været til reparation og fået nye datohjul. Kronen blev byttet om ved reparationen, så nu ser det sådan ud. Hvilken af kronetyperne er egentlig original, ved du det? På gamle reklamebilleder skifter de mellem de to typer kroner.
Nu kan jeg ikke lige finde det andet billede jeg tænkte på, men her er i hvert fald et med den runde krone:En bra fråga!? Trodde det bara fanns en typ av kronan till dessa. Den kantiga!