ittam
Guld
Tackar för omdömet!Mycket vackert ur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar för omdömet!Mycket vackert ur
Tack Väldigt nöjd med den på JB Championlänken, men testar nu med flexlänk, som den nästan känns ännu mer rätt på
Tack Väldigt nöjd med den på JB Championlänken, men testar nu med flexlänk, som den nästan känns ännu mer rätt på
Kromad, men jag gillar den ändåMycket trevlig den där! Är det helstålboett?
Grattis!detsamma är det för mig!Sovjetsöndag!
Härlig tavla på den där!Grattis!detsamma är det för mig!
Tack!ja i solljus är den jätte trevlig,det är en Vostok ministerskie från ca -90 så den tummar väl på gränsen till vintage?!Härlig tavla på den där!
Kromad, men jag gillar den ändå
Mjo, min lär vara från 1989. Men personligen tycker jag att sovjetklockor är vintage by default!Tack!ja i solljus är den jätte trevlig,det är en Vostok ministerskie från ca -90 så den tummar väl på gränsen till vintage?!
Gillar din med och särsilt bandet som jag nog måste jaga åt mig med.
Ja din var jättemysig tavla på med!och håller helt med dig där,har ju snöat in på vostok som kanske märks!Mjo, min lär vara från 1989. Men personligen tycker jag att sovjetklockor är vintage by default!
Har ett brunt band också!
Härlig patinering på den där!
Håller med! Bland de mysigaste jag haftHärlig patinering på den där!