ST1
Basic
Vilken härlig patina en riktigt ärrad hjälte bland klockor.Dagens udda pjäs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken härlig patina en riktigt ärrad hjälte bland klockor.Dagens udda pjäs.
YesVar det GF?
Har den bott i en byrålåda?
Finns ju inte en skråma på den!
Trevliga! Tror det där kan vara min gamla silverwave dessutom, den donerades till rogart-63 om jag inte kommer ihåg helt felSamma här!
Ingen aning faktiskt men jag köpte den av @TheBengan så han kanske vet? Gillar den riktigt mycket i alla fall, grym tavla och snyggt med svart dag/datum.Trevliga! Tror det där kan vara min gamla silverwave dessutom, den donerades till rogart-63 om jag inte kommer ihåg helt fel
Den dykaren är tuff!Hämtat ut Lanco Super compressor från service hos Farfars ur idag. Älskar den men det är inte en billig hobby vi har ibland
Det var ett tag sedan jag överlämnade den så den kan nog ha vandrat runt liteIngen aning faktiskt men jag köpte den av @TheBengan så han kanske vet? Gillar den riktigt mycket i alla fall, grym tavla och snyggt med svart dag/datum.
Kan nog vara så. Här lär den bli kvar ett bra tag till.Det var ett tag sedan jag överlämnade den så den kan nog ha vandrat runt lite
Lillebror önskar trevlig helgMot lördagskneg