Wesslan18
Basic
Sjukt ball! Snyggt fångatStår still och har inget glas - men fick trots detta följa med en sväng då jag skaffat länk till den. Nu återstår bara lite service och ett nytt glas..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt ball! Snyggt fångatStår still och har inget glas - men fick trots detta följa med en sväng då jag skaffat länk till den. Nu återstår bara lite service och ett nytt glas..
Tack!Sjukt ball! Snyggt fångat
Tack! Jag förstår det, älskar den. Ingenting dock emot hur du kommer sakna din förstfödde som du fick ge upp för att komma åt den galna 7922an.
Lustigt men varje gång jag ser den där blir jag lite sur att jag inte har fått köpa den än
Superfin!Citizen! Inte burit den här sen oktober!
Tack! Jag gillar den, tjusig med det röda datumet. Skulle gärna hitta en originallänk, dock. Dyker upp en del gamla Citizenlänkar på tratten ibland, så får se om jag skulle lyckas träffa rätt nån gång!Superfin!
Använd den mer!
Den är nästan onödigt bra!Blått och guld
Tyvärr är den bara på lån några dagar men man får mersmak för modellenDen är nästan onödigt bra!
Fantastiskt vacker Zenith