• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Tissot pointerdate
3D7C25D2-1259-4868-A787-9697A808523E.jpeg

Dagens köp - snart dagens vintageur :)
auktionsvara_940556_stor.jpg

Vilken dag... Också lyckas köpa en rishög till dykare som ska direkt på spa.... o_O
Screenshot_20190130_140503.jpg

Jävla dyr lillördag...

Grattis till Omegan! Satt ockå och funderade länge på att trycka på knappen men smärtgränsen var nådd vid 20k. Sedan när det var 20 sek kvar tryckte jag men var inte inloggad :(. Antar att du hade budat över ändå så det var väl lika bra att du fick den för 19. Mycket fin klocka!!! Sällan man hittad de överhuvudtaget och speciellt i det skicket (urtavlan iaf)

Grattis till Omegan! Satt ockå och funderade länge på att trycka på knappen men smärtgränsen var nådd vid 20k. Sedan när det var 20 sek kvar tryckte jag men var inte inloggad :(. Antar att du hade budat över ändå så det var väl lika bra att du fick den för 19. Mycket fin klocka!!! Sällan man hittad de överhuvudtaget och speciellt i det skicket (urtavlan iaf)
Mitt max var 31 så du behöver inte gräma dig :)

Bra :). Känns lite bättre, men attans!!
Den är värd 30 lätt. Du får bjuda på lite bilder när du har tagit bort all dna på den. Jag drömde om at cykla till Triangeln och plocka upp den lol :rolleyes:..
Svårt att värdera så sjukt ovanliga objekt. Har bara hittat ett riktigt referensobjekt... Dock värderar jag alltid klockor i relation till andra liknande klockor. När en fin svart suverän kostar 20 och en Ranchero 100 bör denna i min värld ligga däremellan. Men sedan är inte alla andra i samma värld som jag.... ;)

Tillbaka
Topp