Snodde en bild på insta på knapp:Verkligen stenhård, och går riktigt bra ihop med velcrobandet. Tack för bilderna & infon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snodde en bild på insta på knapp:Verkligen stenhård, och går riktigt bra ihop med velcrobandet. Tack för bilderna & infon
Vilken vridringKilometern idag
Kul, hade ingen aning. Skulle du säga det är gummi eller plast? Hur känns de att använda? Vet du varför de ser ut som de gör?Snodde en bild på insta på knapp:
Det är gummi. Dom känns förvånansvärt distinkta. Gummit spänns ner av den gängade hylsan. Jag har inte hittat nån mer info än att det ska ha varit för att öka vattentåligheten. Men inte mer ingående än så tyvärr.Kul, hade ingen aning. Skulle du säga det är gummi eller plast? Hur känns de att använda? Vet du varför de ser ut som de gör?
Se där ja! Sitter fintDagens, för mig nya, vintagetank mot oerhört tråkig bakgrund.
Riktigt tuff, helstål? 16mm perlon torde vara lätt att hitta. Finns annars rislänkar i 16mm på bukten för en spottstyver, likt den på min Mora. Hojta om du vill bli av med den där.Cooling! Är det någon som sitter på ett 16mm perlon så hör gärna av er.
Ja, det vet jag! Har ett på span för ca 300kr. Skulle vara kul med variation bara. När det blir tal om flytt ska jag tänka på dig!Riktigt tuff, helstål? 16mm perlon torde vara lätt att hitta. Finns annars rislänkar i 16mm på bukten för en spottstyver, likt den på min Mora. Hojta om du vill bli av med den där.
Jätterolig klocka!Dagens var billig och lite fräck trevlig helg!
Tack!, jo visst lär det vara 70-tal? Råkade visst vara 2st i paketet Varav den ena med skapligt fadeinsert sitter på ett 20mm swiss tropic. Härlig fredagsbonus!Jätterolig klocka!
Antar att den är en -70 talare!?
Den blev vi glad av
Trevlig helg på dig med!
Bara, ...råkade?!Tack!, jo visst lär det vara 70-tal? Råkade visst vara 2st i paketet Varav den ena med skapligt fadeinsert sitter på ett 20mm swiss tropic. Härlig fredagsbonus!