Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samt några fler mindre roliga. Han sa att han skulle kasta med några fler så det blev en ren bonusBara, ...råkade?!
Härligt!Tack!, jo visst lär det vara 70-tal? Råkade visst vara 2st i paketet Varav den ena med skapligt fadeinsert sitter på ett 20mm swiss tropic. Härlig fredagsbonus!
Jäkla turgubbe!Samt några fler mindre roliga. Han sa att han skulle kasta med några fler så det blev en ren bonus
Grymt fin! Hör av dig om du ska släppa den någon gång i framtiden så kanske jag är intresserad.Dagens var billig och lite fräck trevlig helg!
Hmm..., delar du med dig av vilket svampställe det där är?Samt några fler mindre roliga. Han sa att han skulle kasta med några fler så det blev en ren bonus
Sånt gör man väl inte?Hmm..., delar du med dig av vilket svampställe det där är?
Gör som jag!Sånt gör man väl inte?
Så jäkla bra! Följde den på tratten men höll för hårt vilket jag ångrar idagBlankt.
Det tackar vi för, i dubbel bemärkelse! Tyckte den blev allt för billig - men sen var ju bilderna usla. Stor också, bärs större än en DS.Så jäkla bra! Följde den på tratten men höll för hårt vilket jag ångrar idag
Jag är ärligt glad att den hamnade hos just dig. Syns att du uppskattar och använder den mycketDet tackar vi för, i dubbel bemärkelse! Tyckte den blev allt för billig - men sen var ju bilderna usla. Stor också, bärs större än en DS.
Cool!Låtsas att länken är i rätt längd och smyger in sköldpaddan här med.
En sån där vill jag skaffa mig när jag tar examen, så jävla grym!Låtsas att länken är i rätt längd och smyger in sköldpaddan här med.
Liten och opraktisk men också jäkligt bra. Blir nog en favorit när jag varit och kortat länken hos guldsmed.En sån där vill jag skaffa mig när jag tar examen, så jävla grym!
Just how I like them. Grym på länk, men gör sig lika bra på läder.Liten och opraktisk men också jäkligt bra. Blir nog en favorit när jag varit och kortat länken hos guldsmed.
Dagens köp - snart dagens vintageur
Likadana visare som på min2937-3 ska det nog vara.
Kom hem idag
Vad fin din var! Grattis!
Likadana visare som på min
Nyfångad?Mark XI