• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Kör en halvschleten Enicar idag
45B72D54-8AEF-46DF-ADE8-FCD770A31284.jpeg

Naturligtvis lite skämtsamt :) Superkul klockor men väldigt eget formspråk vilket är kul. Jag blir glad av Cartier på ett sätt jag inte blir av mycket annat. Kommer helt klart skaffa fler, och hoppas på att få tag i en Basculante (kvarts) och gärna byta denna till en OR Massif :)
Jag intresseanmäler mig på din Santos när det är dags då! ;)
Jag behöver mer Cartier också. Har i dagsläget endast en Must de Tank. En äldre Tank i solitt guld skulle jag inte tacka nej till...

Jag intresseanmäler mig på din Santos när det är dags då! ;)
Jag behöver mer Cartier också. Har i dagsläget endast en Must de Tank. En äldre Tank i solitt guld skulle jag inte tacka nej till...
Fixar du en krisp helguldare måste nog denna lämna så det är bara att börja leta ;)
Lite ledsen att jag var för slö och feg när @Aurum tipsade om en tank Louis i guld nyss...

Tillbaka
Topp