Kör en halvschleten Enicar idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk bild på otroligt fin tavla och de blånerade visarna!
Upptäckte idag efter typ 5 år i min ägo att visarna är blånerade...
TackFantastisk bild på otroligt fin tavla och de blånerade visarna!
Den är grym med ljus tavla också! Har du nytt plexi på den där nu?"Guldat" måndagsmögel startar veckan..
Cartier är fantastiska, men att kalla dom parfymur är ren hädelse!Gårdagens klocka men hann inte posta...
Har f.ö blivit helt tokig i Cartier. Hade aldrig kunnat tro att jag skulle gilla parfymur på detta vis...
Naturligtvis lite skämtsamt Superkul klockor men väldigt eget formspråk vilket är kul. Jag blir glad av Cartier på ett sätt jag inte blir av mycket annat. Kommer helt klart skaffa fler, och hoppas på att få tag i en Basculante (kvarts) och gärna byta denna till en OR MassifCartier är fantastiska, men att kalla dom parfymur är ren hädelse!
Tack! Tumme och polermedel gjorde susenDen är grym med ljus tavla också! Har du nytt plexi på den där nu?
Trevlig pjäs den där!Gammelcertina startar vecka 6
Jag intresseanmäler mig på din Santos när det är dags då!Naturligtvis lite skämtsamt Superkul klockor men väldigt eget formspråk vilket är kul. Jag blir glad av Cartier på ett sätt jag inte blir av mycket annat. Kommer helt klart skaffa fler, och hoppas på att få tag i en Basculante (kvarts) och gärna byta denna till en OR Massif
Skönt att ha kvar orginalglaset!Tack! Tumme och polermedel gjorde susen
Fixar du en krisp helguldare måste nog denna lämna så det är bara att börja letaJag intresseanmäler mig på din Santos när det är dags då!
Jag behöver mer Cartier också. Har i dagsläget endast en Must de Tank. En äldre Tank i solitt guld skulle jag inte tacka nej till...