• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Fin urmakarlagning av tavlan dom gjorde back in the days :facepalm::banghead:
257E74BF-DF26-4610-92A2-3994110A3410.jpeg
...hur ledsen hade man inte varit om man fick tillbaka sin klocka sådär. :sorry:

Den där tavlan är ju så djävla bra. Underbart fin. Gillar länken också, "udda" mått på länkbitarna som ger snygga geometriska brytningar som man inte är så van vid, mrd kortare länkbitar följer de ju handleden mer och blir mer diskreta. Denna sticker ut, jag gillar det!
Kul att du gillar den!
Det är en härlig och ovanlig klocka. Länken är Longines original och bärs riktigt skönt. En stor Longines-logga på spännet. Har inte hittat något till exemplar faktiskt.

14AE8C5C-41CA-4854-AF55-6E2BD5DD08AA.jpeg
Hej jag heter Max och jag är 13 år. Det här är min första post här och jag är taggad! Den här klockan fick jag av min pappa (trumpetera) nyligen och det har länge varit min drömklocka. Jag fick den på min barmitzvah och jag är så glad! Här är min tudor prince oysterdate.

Hej jag heter Max och jag är 13 år. Det här är min första post här och jag är taggad! Den här klockan fick jag av min pappa (trumpetera) nyligen och det har länge varit min drömklocka. Jag fick den på min barmitzvah och jag är så glad! Här är min tudor prince oysterdate.
Varmt välkommen till KS (särskilt vintage-delen) och grattis! Ingen dålig start inte. Vilken fin present!

Grattis, fin klocka

Välkommen Max. Fin klocka :)

Tillbaka
Topp