Husse
Pandion
Den tanken är lite rolig med utskjutande nerdre halva på boetten!Fortsätter den pågående Lancotrenden idag, men med en tank.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den tanken är lite rolig med utskjutande nerdre halva på boetten!Fortsätter den pågående Lancotrenden idag, men med en tank.
Vilken kraft den utstrålar!Nytt guld in. Jaeger från sextiotalet. Skall byta band på den och urmakare skall försöka rengöra tavlan. Älskar boetten.
Det finns några olika snarlika modeller, tidigare med cal321 och senare som min med cal861, den jag har heter 145.018Wow.... vad går en sån för?
Du hann troligen köpa din fantastiska 861:a innan de drog i väg!Det finns några olika snarlika modeller, tidigare med cal321 och senare som min med cal861, den jag har heter 145.018
Har ingen större koll på prisbilden förutom vad google berättar, köpte min redan 2007.
japp, sant, skulle ha köpt fler då för +10 år sedan...Du hann troligen köpa din fantastiska 861:a innan de drog i väg!
Hittade faktiskt samma ref på Chrono24 under 30kkr, men den landar gärna över 30 papp!https://www.chrono24.com/se/omega/d...ckle--id8359194.htm?SETLANG=se_SE&SETCURR=SEK