Husse
Pandion
Härligt småporrig -70 talare!Dagens köp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt småporrig -70 talare!Dagens köp
Riktigt schysst! Hojta gärna om du hamnar i flipptankarIbland känner man bara att man behöver någonting som kan dubblera som batong.
Squale 2002 - 1000m.
Tack! Japp, Certinas tidigaste logga, men har inte riktig koll på hur länge den hängde med. Vet du vilket verk din har? Min tickar på med ett KF 300..Cool! Har alltid funderat över den loggan, är det före skrivstilsloggan? Har en svart som jag blev tvungen att rota fram.
Härligt småporrig -70 talare!
Också 300, sex siffror i serienumret, börjar 211.Tack! Japp, Certinas tidigaste logga, men har inte riktig koll på hur länge den hängde med. Vet du vilket verk din har? Min tickar på med ett KF 300..
Gillar den härjade looken på din
Tidig -40. Kul!!!Också 300, sex siffror i serienumret, börjar 211.
Tack! Lovar - även om jag inte tror det kommer hända än på ett tag. Ska få lite kärlek, och efter ett förhoppningsvis godkänt trycktest ska den få tjänstgöra på playan.Riktigt schysst! Hojta gärna om du hamnar i flipptankar
Mycket bra!Certina dykare på idag