Verkligen nice!Para&mimo dubbel fredagen till ära! Trevlig helg på er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen nice!Para&mimo dubbel fredagen till ära! Trevlig helg på er!
Fantastisk! Vill ha!
Ett av mina favoritmärken Auguste Raymond”Tysktalande” fredagsklocka...
Ha en go Fredag!!
Kul klocka med ett trevligt AS-verk i. En av få tyskar i samlingen....Ett av mina favoritmärken Auguste Raymond
Den är riktigt snygg. Klockan ser lika fin ut som den jag sålde till @StrobomanLuftar bland annat en trevlig SAAB från 60-talet i dag, kan vara den snyggaste logotypen som någonsin tryckts på en urtavla.
Luftar bland annat en trevlig SAAB från 60-talet i dag, kan vara den snyggaste logotypen som någonsin tryckts på en urtavla.
Jättesnygg!Den är riktigt snygg. Klockan ser lika fin ut som den jag sålde till @Stroboman
Underbart skick på den där!Jättesnygg!
Håller med om loggan!
Dessutom skulle fler tillverkare tänka över om urtavlan verkligen behöver fjorton rader med text!
Ska uppsatta med bild bara jag kommer hem!
Nu kommer bild!
Javisst, superfin!Underbart skick på den där!
Aj, aj, det gör ont i hjärtat att höra såna historier.Javisst, superfin!
Ska jaga box!
Tror att jag kan hitta en på nån loppis/second hand.
Tar aldrig slut på fynd!
Är så förbannad på stället jag hade arbetsprövning på, vi fick in tre lådor med visare, reservdelar och massor med kronor och -axlar!
Tror chefen slängde allt, han frågade mig om vad jag trodde om ev radium, på 40-60 talsvisare!
Antar att det var ”mitt” fel att det försvann...
Den där är bra!
Oj va fin!Fredag!