• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Para&mimo dubbel fredagen till ära! Trevlig helg på er!:)
644719A7-7EDC-4AD0-BE42-FB096AECFF84.jpeg
Verkligen nice!

Luftar bland annat en trevlig SAAB från 60-talet i dag, kan vara den snyggaste logotypen som någonsin tryckts på en urtavla.

211C8A2D-3185-4EB4-A07A-DFEEE2DE6B04.jpeg

Den är riktigt snygg. Klockan ser lika fin ut som den jag sålde till @Stroboman :)
Jättesnygg!
Håller med om loggan!
Dessutom skulle fler tillverkare tänka över om urtavlan verkligen behöver fjorton rader med text!
Ska uppdatera med bild bara jag kommer hem! :)
Nu kommer bild!
FEE77BDD-59D0-40B9-A94A-DDE062438720.jpeg

Senast ändrad:
Underbart skick på den där!
Javisst, superfin!
Ska jaga box!
Tror att jag kan hitta en på nån loppis/second hand.
Tar aldrig slut på fynd!
Är så förbannad på stället jag hade arbetsprövning på, vi fick in tre lådor med visare, reservdelar och massor med kronor och -axlar!
Tror chefen slängde allt, han frågade mig om vad jag trodde om ev radium, på 40-60 talsvisare!
Antar att det var ”mitt” fel att det försvann... :mad:

Javisst, superfin!
Ska jaga box!
Tror att jag kan hitta en på nån loppis/second hand.
Tar aldrig slut på fynd!
Är så förbannad på stället jag hade arbetsprövning på, vi fick in tre lådor med visare, reservdelar och massor med kronor och -axlar!
Tror chefen slängde allt, han frågade mig om vad jag trodde om ev radium, på 40-60 talsvisare!
Antar att det var ”mitt” fel att det försvann... :mad:
Aj, aj, det gör ont i hjärtat att höra såna historier.

Tillbaka
Topp