holma20
Silver
Inte ny den har legat å skramlat etagNy? En favoritmodell det där!
Men länken e ny till denna
Synd att de inte gjordes i 39mm de hade varit OP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte ny den har legat å skramlat etagNy? En favoritmodell det där!
Själv tycker jag storleken är riktigt bra, kanske 36, men större skulle jag inte vilja ha den. Men så är det ju lite skillnad på våra handleder ocksåInte ny den har legat å skramlat etag
Men länken e ny till denna
Synd att de inte gjordes i 39mm de hade varit OP
Mja sjukt irriterande ,Själv tycker jag storleken är riktigt bra, kanske 36, men större skulle jag inte vilja ha den. Men så är det ju lite skillnad på våra handleder också
Dolly hade nästan rättWorking six to six, what a way to make a living...
VackerMin härliga gamla Atlantic gör tjänst i dag!
Tack!
Också väldigt välbevarad!Atlantic Manhattan idag .
Ja den är i bra skickOckså väldigt välbevarad!
Ja de är ju det AtlanticTack!
Den är sjukt bekväm på handleden dessutom!
Ser att du har bytt insert.Fint!..
Naturligt poleradDen här är lite kul! Fick denna igår av första, och enda ägaren som köpte den i present till sig själv när han konfirmerades för X antal år sedan (han är 80 år gammal ungefär...). Klockan har varit hans enda någonsin, dock endast burits sporadiskt.
Tack! En gammal botanist/professor med gröna fingrar som burit den misstänker att han tyckt att den varit ”ivägen” när han pillat i trädgårnNaturligt polerad
Kul historia!
Underbart skick på den, syns att den är använd, inga otäcka dinga i boetten, det är ju skönt.
Grattis till en helt unik klocka!
Underbart med klockor som har en gedigen historia bakom sig!Tack! En gammal botanist/professor med gröna fingrar som burit den misstänker att han tyckt att den varit ”ivägen” när han pillat i trädgårn