Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul med NOS även om den nu uppenbarligen inte är NOS längre. Bra spänne, säkert värt lika mkt som restenNOS Tissot cal. 2030
Haha en sån vill jag ha men frugan tycker det är makabert och äckligt.... Asså en sådan fotpall...Dålig krona, bra gris.
Gamla helt klart.Nytt struts till detta ur . Vad tycker ni passar bäst det gamla på sidan eller strutsen ? Kom gärna med åsikter
Äcklig? Jättesöt och gedigen med historia. Kör över frugan och smyg in den!Haha en sån vill jag ha men frugan tycker det är makabert och äckligt.... Asså en sådan fotpall...
Ja det är ju en pjäs som knappt gör av sig...Äcklig? Jättesöt och gedigen med historia. Kör över frugan och smyg in den!
Helt sant! Älskar NOS, men kan inte låta bli att använda. Klockan är rätt ful, men skick, band å spänne går jag igång på. En del av min samling av 70- och 80-tals nygamla klockor jag har.Kul med NOS även om den nu uppenbarligen inte är NOS längre. Bra spänne, säkert värt lika mkt som resten
Wow! Har du några närbilder på den tavlan? Jättefin!Blev inspirerad av gårdagens många Atlantic´s...
Tack!Wow! Har du några närbilder på den tavlan? Jättefin!
Riktigt cool tavla hur som helst!Tack!
Närmre än så kommer jag inte med min mediokra fotoutrustning...
Och inte blev bilden bra heller....
Vi var några med Atlantic i går, några ”nya” och några äldre.Blev inspirerad av gårdagens många Atlantic´s...