Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade gärna haft fler av den sortenVi var några med Atlantic i går, några ”nya” och några äldre.
Ingen av oss hade dock den übercoola bränslemätaren som sitter på din Atlantic!
Wow!!Äntligen lite sol!
Vackert, väldigt speciell tavla!Äntligen lite sol!
Här är min, riktigt härligt ur med sk powerreserve indicator . Älskar denVi var några med Atlantic i går, några ”nya” och några äldre.
Ingen av oss hade dock den übercoola bränslemätaren som sitter på din Atlantic!
Vilken läckerbit, snacka om kraftfull elegans!Här är min Riktigt härligt ur med sk powerreserve indicator . Älskar den
MycketVilken läckerbit, snacka om kraftfull elegans!
Tack så mycket! Ja tavlan får fantastiskt liv i solljus, riktig sommarklockaVackert, väldigt speciell tavla!
Fyller på lite :-DHär är min, riktigt härligt ur med sk powerreserve indicator . Älskar den
Wow, skarp!Omega Constellation ~1966
Tack, ja, den verkar ha klarat sig utan puts genom livet, dessutom fullset med cert, kvitto och låda samt servad för drygt ett år sedan. Jag har haft den sedan 2006 och den får glida med ibland under skjortmanchetten !.Wow, skarp!
Riktigt häftigt, stort grattis till ett sällsynt exemplar. Kan du inte langa en bild på hur låda, cert osv ser ut?Tack, ja, den verkar ha klarat sig utan puts genom livet, dessutom fullset med cert, kvitto och låda samt servad för drygt ett år sedan. Jag har haft den sedan 2006 och den får glida med ibland under skjortmanchetten !.
Blev inspirerad av gårdagens många Atlantic´s...
Här är min, riktigt härligt ur med sk powerreserve indicator . Älskar den
Blev inspirerad!Fyller på lite :-D