Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin ! S k Jim Clark..?Flere gallet's her på forumet?
En riktig höjdare !! Läckert timregister bla.Flere gallet's her på forumet?
Bra där! En av de mest prisvärda Omegorna! Grattis Vi får hitta två länkar nu. Jag har en korrekt men inte platt, vilket jag vill ha då det passar lugs bäst.
Damn! Riktigt bra!Flere gallet's her på forumet?
Ja, håller helt & hållet med jakten är igång!Bra där! En av de mest prisvärda Omegorna! Grattis Vi får hitta två länkar nu. Jag har en korrekt men inte platt, vilket jag vill ha då det passar lugs bäst.
Grattis till den och även resten av din härliga vintage samlig!du har en liten guldgruva där med fina klockor och mysiga länkar..TissotTisdag. Välhållen -37a..
Yes sir Jim Clark EP40Fin ! S k Jim Clark..?
Tackar för omdömet!Grattis till den och även resten av din härliga vintage samlig!du har en liten guldgruva där med fina klockor och mysiga länkar..
Köpte du inte den du hittade? Jag kan nog ta den annars..Ja, håller helt & hållet med jakten är igång!
Så lite!och guldgruva är inte endast menat i kronor och ören utan i känsla och feeling!trevlig samling och roligt att få se!Tackar för omdömet!
Kanske ingen guldgruva, men trivs ganska bra med "urvalet" jag har skrapat ihop.