Husse
Pandion
Grym tavla och fantastiskt plexi!
Underbart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym tavla och fantastiskt plexi!
Vilken entré!
Riktigt stygg krono! Gillas starkt
Vilken entré!
Takker, her er litt bakgrunnshistorie:Riktigt stygg krono! Gillas starkt
Underbart!Takker, her er litt bakgrunnshistorie:
Fantastisk berättelse!Takker, her er litt bakgrunnshistorie:
I vissa fall kan man inte välja ”segrare”Känns lite fattigt att posta något efter Zodiacen ovan men...
Kul! Jag har sett denna fina klocka innan, på facebook tror jag. FantastisktTakker, her er litt bakgrunnshistorie:
Nytt från helgens auktion på kaplans...
Datumet är lite segare bara, slår över halvt och sen rättar det till sig ordentligt mellan 00 och 00.30. Tycker oftast Kaplans beskrivningar är tillfördel för köparen så har det varit för mig än så länge iafCool! Var själv sugen på den!
Om jag inte missminner mig så var det ngt med växling av datum som inte var helt hundra... Går det att skifta manuellt så att säga? Blir aldrig riktigt klok på auktionsbeskrivningar.
Riktigt kul oavsett och nice size!!
Datumet är lite segare bara, slår över halvt och sen rättar det till sig ordentligt mellan 00 och 00.30. Tycker oftast Kaplans beskrivningar är tillfördel för köparen så har det varit för mig än så länge iaf
Välkommen till vintageträsket!Revue Sport Nautique.
Min fars gamle klokke som jeg har hatt liggende i en skuff i ca. 30 år.
Min far ville kaste den da glasset ble knust.
Tok vare på den, og har nettopp fått den igjen fra urmaker med nytt glass og en liten overhaling.
Cool! En sån där har jag ju en. Måhända något år tidigare än din.Revue Sport Nautique.
Min fars gamle klokke som jeg har hatt liggende i en skuff i ca. 30 år.
Min far ville kaste den da glasset ble knust.
Tok vare på den, og har nettopp fått den igjen fra urmaker med nytt glass og en liten overhaling.
Lika bra att avyttra då ju...Känns lite fattigt att posta något efter Zodiacen ovan men...
Bara hitta en djup brunn?Lika bra att avyttra då ju...
Jag vet en relativt djup.Bara hitta en djup brunn?