• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Husse

Patek
C4269E7A-D213-4BF8-8A81-C4460A1E97D6.jpeg
Grym tavla och fantastiskt plexi!
Underbart :)
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Cool! Var själv sugen på den!

Om jag inte missminner mig så var det ngt med växling av datum som inte var helt hundra... Går det att skifta manuellt så att säga? Blir aldrig riktigt klok på auktionsbeskrivningar.

Riktigt kul oavsett och nice size!!
Datumet är lite segare bara, slår över halvt och sen rättar det till sig ordentligt mellan 00 och 00.30. Tycker oftast Kaplans beskrivningar är tillfördel för köparen :p så har det varit för mig än så länge iaf ;)
 

St Maxime

KS Explorers Club
Datumet är lite segare bara, slår över halvt och sen rättar det till sig ordentligt mellan 00 och 00.30. Tycker oftast Kaplans beskrivningar är tillfördel för köparen :p så har det varit för mig än så länge iaf ;)

Hade jag definitivt kunna leva med på en klocka som banne mig måste vara en bra bit över 50-år. Kul! Grattis glömde jag skriva också:)
 
Senast ändrad:
Topp