Nej, sent 60tal. Väldigt trevlig och lite udda med slät ring.90-talsmodell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, sent 60tal. Väldigt trevlig och lite udda med slät ring.90-talsmodell?
Oj, ok. Jo det var den släta looken som förråde mig, finns tri-compax från 90-talet med lik boett har jag bestämt för mig. Gulguld m vit tavla t.ex.Nej, sent 60tal. Väldigt trevlig och lite udda med slät ring.
De äldre är lite nättare. Väldigt trevlig är denOj, ok. Jo det var den släta looken som förråde mig, finns tri-compax från 90-talet med lik boett har jag bestämt för mig. Gulguld m vit tavla t.ex.
Wow! Fantastisk. Grattis!
Nytillskott i solen
Nytillskott i solen
Tri-compax faktisktQuadcompax! Sinnessjukt fin den där! Grattis!
Til slags?Jahapp då slapp man fundera på vilken klocka man skulle köra idag, följer trenden!
Kul att se en Valjoux 72c!
Nej!Til slags?
Månfasen räknas kanske inte som en fjärde?Tri-compax faktiskt
Dibs
50-tal till kaffet idag
Ja de må jag säga!Fin-Atlantic på idag.
Fin! Min Skyliner är något av en King Seiko light. Samma formspråk, men enklare. Inte burit den på ett halvår!Trevlig!
Min 7025-814L säger hej.
Asläcker!
Tackar!Asläcker!
2016, Då har du sedan marscherat rätt snabbt ner i möglet, grattis!Fin! Min Skyliner är något av en King Seiko light. Samma formspråk, men enklare. Inte burit den på ett halvår!
Det var min första vintageklocka, för övrigt. Köpte den här på KS 2016.
Jo, det gick snabbt!2016, Då har du sedan marscherat rätt snabbt ner i möglet, grattis!
Du har visat upp mycket gammalt trevligt skoj bara under den tiden jag hängt med.