• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Djävulen har en subtil närvaro på handleden idag.
20190314_102245_HDR-01.jpeg
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Kan inte hjälpa det, gillar verkligen dessa fast boetten är såpass svår. Ger ploprofen en match vilket är lite skevt.
Håller med! Gillar på nåt sätt dessa klunsdykare, känns som att om man nu tvunget skall göra något med en så specifik funktion så kan man gott göra det ordentligt. Aldrig prövat plopp, men skulle gärna vilja ha en. :)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Håller med! Gillar på nåt sätt dessa klunsdykare, känns som att om man nu tvunget skall göra något med en så specifik funktion så kan man gott göra det ordentligt. Aldrig prövat plopp, men skulle gärna vilja ha en. :)
Ploprofen var min första gral när jag började med klockor. Gral just för jag förstod inte hur folk kunde betala så mycket pengar för ett utdaterat 70-talsur. Jag skulle då definitivt inte lägga de pengarna på en... Blev pålurad detta exemplar av en viss natosäljande typ. Klart ett av de koolaste kompromisslösa ur som någonsin tillverkats.
 
Senast ändrad:
Topp