• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Pictor

Audemars
F7F73F0E-133A-4BAA-97DA-F8E6B5FAE5F2.jpeg
Fin fredag önskas alla sköna urgalningar! Rotar fram det som står närmast hjärtat.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Titan, ännu en favoritmetall!
Den klockan är omöjlig att inte gilla, egentligen är den fel för mig med sina digitala siffror. I denna klicka kan jag definitivt leva med det! :)
Är ju en multifunkionsmodell där man styr allt med kronan. Finns ett läge där displayen är släkt också. Annars är detta precis en av de modeller folk har svårast för. Jag förstår det men samtidigt tycker jag man bör stanna upp och uppskatta den fria formgivningen och materialvalen signerat Gerald Genta man ser här. Detta tillsammans med Recife är klockor som jag på senare tid insett att jag uppskattar. Lite outforskad och ouppskattad mark dessa 90-talare.
 

Husse

Patek
Är ju en multifunkionsmodell där man styr allt med kronan. Finns ett läge där displayen är släkt också. Annars är detta precis en av de modeller folk har svårast för. Jag förstår det men samtidigt tycker jag man bör stanna upp och uppskatta den fria formgivningen och materialvalen signerat Gerald Genta man ser här. Detta tillsammans med Recife är klockor som jag på senare tid insett att jag uppskattar. Lite outforskad och ouppskattad mark dessa 90-talare.
Gillar bägge klockorna stenhårt!
Fantastisk ytbehandling av stålet på Recife också!
 
Topp