• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Dags att ställa klockan till kaffe och frukost.
IMG_20190323_072502_127.jpg

Kan villigt erkänna att jag inte tycker om att stiga upp tidigt på morgonen... Framförallt inte när det är för en tenta, på en lördag!? :bored:
4DE98E87-5EED-471D-98F4-66D7511C597A.jpeg
Äh fan det är gött.
Man mediterar lite, lyssnar på klassisk musik, vinner tentan och krökar ner sig.
Edit: Ser att du är välklädd, det tycker jag man ska vara på tenta. Fattade aldrig folk som hade mjukisbrallor och massa mat/fika med sig. Själv körde jag minst skjorta och dressad byxor, och hade alltid en red Bull och en loka - inget fika...

Lycka till!

Senast ändrad:

Tack! :D

Äh fan det är gött.
Man mediterar lite, lyssnar på klassisk musik, vinner tentan och krökar ner sig.
Edit: Ser att du är välklädd, det tycker jag man ska vara på tenta. Fattade aldrig folk som hade mjukisbrallor och massa mat/fika med sig. Själv körde jag minst skjorta och dressad byxor, och hade alltid en red Bull och en loka - inget fika...

Lycka till!
Tack! Skulle aldrig komma mig för att dra på ett par mjukisar bland folk. :D

Bra jobbat! Men förståeligt! Den är underbar <3 Den andra också självklart! Funderar på att byta in min 16200 mot en 6605. Känns som en 6605 HO är typ samma pengar? Lite läskigt med butterfly-verk dock? Inte så lätt att få tag på delar va?
Skulle spontant säga att 6605 kanske är snäppet dyrare. Verksdelar är ju lite klurigt men går att lösa.

Tillbaka
Topp